Агромах старира 2017 с нова корпоративна идентичност

 в Новини

Агромах стартира новата 2017 година с обновена корпоративна идентичност. Ребрандирането на компанията доразвива визуалното послание и отразява растежа ѝ и позитивното развитие на цялата група. В новия фирмен дизайн е вграден стремежът ни да демонстрираме стабилността на компанията и да подчертаем професионализмът и смелата ни визия за растеж.

Заедно с новата визия, Агромах стартира и обновения си сайт, за да предложи на своите клиенти и партньори структурирана и актуална информация за предлаганите от компанията продукти и услуги.

Новата корпоративна идентичност, разработена в тясно сътрудничество с консултантското студио Inventeam, ще бъде внедрена из цялата фирмена структура на Агромах и всички външни и вътрешни комуникационни канали в следващите месеци.

Управителят на Агромах Виктор Велев коментира: “Ребрандирането ни е осезаем израз на желанието да представим на клиентите си ясна визия за комплексни решения, обединяващи най-доброто от експертизата на Агромах”.

 

Recent Posts

Започнете да пишете и натиснете Enter, за да търсите